E

diumenge, 28 d’abril del 2013

EFECTES COL·LATERALS DEL SEWALONG

Aquest cap de setmana he estat enfeinada amb el top del sewalong que ens va proposar la Naii i que vaig explicar aquí. El cert és que vaig una mica endarrerida i a sobre em vaig oblidar de comprar el fil verd, així que he estat tallant un altre top que em volia fer. 
I talla que talla, han anat quedant pel voltant de la taula retalls de les teles, que han recollit els nens i s'hi han posat a jugar. Al final han fet aquest quadre:
Si em descuido m'agafen una peça d'una màniga que havia quedat apartada!

8 comentaris:

  1. jaja!! hay que tener cuidado!! qué bonito ha quedado!! yo también voy retrasada!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Menos mal que Naii va pasito a pasito... qué ganas de ver todos los tops!

      Elimina
  2. Que xulo! Han reutilitzat i han creat. M'encanta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, el que més m'ha agradat és que ho fessin per iniciativa pròpia!

      Elimina
  3. Avuí he descobert el teu blog felicitats! t'he deixat un premi al meu blog quan vulguis el pots passar a recollir!

    Felicitats

    Sonia
    www.knitandlove.blogspot.com.es

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! M'alegra que t'agradi. Sempre hi seràs benvinguda!!!

      Elimina
  4. Que difícil es cortar tela... y ha quedado genial.
    Felicitaciones al artista.

    ResponElimina

Què hi dius?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...