E

dilluns, 25 de març del 2013

TROC AMB LA "SUEGRI"



La meva sogra és una experta amb el ganxet (ella li diu crochet) i amb la mitja (tejido). Podria passar-se hores i hores fent i creant amb els fils i la llana. Hem tingut la sort de tenir-la de visita a casa per una temporada, així que li vaig proposar un troc: un curset d'iniciació a aquestes labors, a canvi d'alguna cosa que li pogués cosir jo mateixa. 
Aquesta és la meva part del troc: un estoig per endreçar les agulles de ganxet, cosa que ella no es faria mai per què no li agrada gens cosir a màquina.

Vaig utilitzar una tela d'Ikea i per dins un retall de feltre vermell. D'aquests estoigs n'haureu vist molts per la xarxa. El primer estoig enrollable que vaig veure va ser a Small+friendly, m'encanta per què destaca per la seva simplicitat, i està al llistat de "projectes per a fer algun dia".
Els resultats de l'altra part del troc, la mitja i el ganxet, aniran sortint poc a poc... el cert és que m'ha agradat i enganxa!



5 comentaris:

  1. Me gusta!! yo tengo mis ganchillos en un estuche pero mucho mejor aquí! con sitio para las tijeras y todo!! y en la parte interior roja también podría llevar alguna aguja lanera... yo por lo menos suelo llevarlas... muy bonito! a ver cómo van esos avances!!

    ResponElimina
  2. Cierto! Nos olvidamos poner la aguja en la "sesión de fotos"... Gracias, Amaika, por seguir ahí.

    ResponElimina
  3. Respostes
    1. Gracias! al ser el primero costó lo suyo... pero ahí estamos, aprendiendo!

      Elimina

Què hi dius?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...